Aktualności

Wyświetlone 1-11 z 11 rekordów.

Nord Capital

Nord Capital to nowa, lepsza jakość zapewniająca najwyższy poziom obsługi, szeroką, konkurencyjną
ofertę, silną pozycję, wiarygodność i uznanie na rynku.Jako Partner wiodących Banków w Polsce
realizujemy projekt współpracy poprzez tworzenie i prowadzenie Placówek Bankowych.
Dołącz do naszego silnego, otwartego na zmiany, kreatywnego zespołu, który jest podstawą
naszych sukcesów, jako:
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Miejsce pracy: Kielce
Nie wyobrażasz sobie życia bez telefonu? Rozmowy telefoniczne są dla Ciebie przyjemnością?
Czas zacząć na tym zarabiać!Szukamy kogoś takiego jak Ty, jeśli...

- pragniesz rozwijać się zawodowo i zdobyć doświadczenie w bankowości,

- chcesz aby wysokość Twojego wynagrodzenia zależała od Ciebie,

- nie boisz się wyzwań,

- lubisz rozmowę przez telefon, masz swobodę wypowiedzi i posługujesz się poprawną polszczyzną,

- mile widziane doświadczenie w pracy w callcenter/sprzedaży, ale jeśli go nie masz wszystkiego
nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym.

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na telefonicznej sprzedaży produktów bankowych dla klientów
indywidualnych i biznesowych. Poza inicjowaniem i prowadzeniem rozmów z Klientami, docelowo będziesz
odpowiadać za procesowanie dokumentów związanych z umowami kredytowymi.
Co oferujemy?

- dogodną formę zatrudnienia na umowę zlecenia lub na umowę o pracę

- elastyczne godziny pracy już od kilku godzin dziennie, bez obowiązku stawiania się w biurze
każdego dnia,

- możliwość dalszego rozwoju w organizacji, aż 4 szczeble awansu w ramach Zespołu,

- atrakcyjny system premiowy,

- wszelkie potrzebne narzędzia służbowe,

- wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej,

- pracę w przyjaznych i komfortowych warunkach, konkursy, wyjazdy firmowe,

-możliwość zdrowej rywalizacji.

Zainteresowany?Wyślij nam swoje CV

rekrutacja@nord-capital.pl

Do zobaczenia w naszym Zespole...
więcej na: www.nord-capital.pl

Wolontariat

32f4b30fac-12scr6.png

Program Wytchnieniowy

c056bba9c6-qwwehwychnieniowka-social-media1.png

Stażysta/Stażystka ds. Influencer Marketingu

81cfdfdba5-stazysta-ds-influencer-marketingu.png


Stażysta ds. Influencer Marketingu NativeHash to agencja influencerów, a dokładniej innowacyjny start-up, który ma w genach nowoczesne rozwiązania AI i wykorzystuje je w kampaniach influencermarketingowych. Wraz z rozwojem firmy powiększamy nasz zespół i poszukujemy
Stażysty/Stażystki ds. Influencer Marketingu.
W social mediach czujesz się jak ryba w wodzie, a rynek influencerów znasz od podszewki? Masz głowę pełną pomysłów, a kreatywność to Twoje drugie imię?
Chcesz dołączyć do wyjątkowego zespołu i pracować z młodą, pełną energii ekipą?
To znakomicie. Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Miejsce pracy:
Jasionka Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny "Aeropolis" lub praca zdalna (home office)
Wymagania:
● student/-ka lub absolwent/-ka kierunku: marketing, dziennikarstwo, PR,
reklama, social media lub pokrewne,
● znajomość rynku influencerów, bieżących trendów oraz mediów społecznościowych,
● bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Tiktok),
● znajomość pakietu MS Office, MS Excel,
● dobra znajomość Canvy
● silne nastawienie na realizację celów i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań,
● niezwykłe pokłady kreatywności i nieszablonowego myślenia,
● bardzo dobra organizacja pracy,
● komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
● entuzjazm i pozytywne nastawienie.
Obowiązki:
● wsparcie specjalistów w koordynowaniu kampanii z udziałem influencerów,
● aktywne pozyskiwanie marek i nawiązywanie współpracy komercyjnej,
● badanie i analiza rynku w celu identyfikacji potencjalnych partnerów,
● opracowywanie strategii pozyskiwania marek, uwzględniającej unikalne potrzeby i cele klientów,
● wsparcie w aktywnym budowaniu relacji biznesowych z aktualnymi
partnerami oraz rozpoznawanie nowych możliwości współpracy.
● współtworzenie i pomoc we wdrażaniu strategii dla efektywnej komunikacji agencji influencer marketingowej,
● współpraca z resztą teamu, specjalistami ds. social media i influencer marketingu.
Oferujemy:
● 3-miesięczne bezpłatne lub płatne praktyki/staż w ramach studiów,
● praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce lub zdalnie,
● wsparcie oraz dostęp do platformy kursowej,
● elastyczny czas pracy, brak korporacyjnych struktur i procedur,
● ciekawą i pełną wyzwań pracę przy fascynujących projektach dla znanych marek,
● pracę w młodym i dynamicznym zespole,
● inspirującą i przyjazną atmosferę wśród pasjonatów i pozytywnych ludzi,
● ścieżkę atrakcyjnych szkoleń i udział w konferencji branżowych,
● szansę na zdobycie cennego doświadczenia, umożliwiającą podnoszenie kompetencji,
● dalszą współpracę i stałe zatrudnienie dla najlepszych.
Jesteś zainteresowany/-a? To świetnie!
Prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres
hello@nativehash.io, wpisując w tytule e-maila „Stażysta ds. Influencer Marketingu”.
Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie zUstawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. 2016 r. poz. 922).
Administratorem danych jest NativeHash Sp. z o.o. - agencja influencerów znajdująca się pod adresem: Jasionka 954 E, 36-002 Jasionka. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

VIVE Textile Recycling - Praktykant / Stażyska

W VIVE Textile Recycling od ponad 30 lat w praktyce zmieniamy postrzeganie recyclingu oraz jego ogromnych możliwości. Blisko 2000 osób codziennie z pasją współpracuje, aby wykorzystać przetwarzane tekstylia w 100% i nadać im drugie życie, często w bardzo kreatywny sposób. Stawiamy przy tym na określone wartości – na innowacyjność, która pozwala nam w realny, odpowiedzialny sposób wpływać na ekologię oraz uczciwość, nasz drogowskaz efektywnej i przede wszystkim przyjemnej, satysfakcjonującej pracy.

Poszukiwany:

Praktykant / Stażysta

(bezpłatny)

Dział Personalny

HR

Miejsce pracy: Kielce, ul. Olszewskiego 6

Będziesz odpowiedzialna/-y za:

Wsparcie w procesie realizacji planów zatrudnienia pracowników w VIVE Group,

Wsparcie w prowadzeniu rekrutacji i selekcji kandydatów oraz administrowanie bazą kandydatów VIVE Group,

Wsparcie w procesie onboardingowym nowych Pracowników z uwzględnieniem wdrożenia kultury organizacyjnej opartej o wartości,

Wsparcie w organizowaniu szkoleń i programów rozwoju kompetencji pracowników oraz kadry zarządzającej,

Współudział w planowaniu, wdrażaniu i realizowaniu programów pracowniczych, socjalnych, rozwojowych i motywacyjnych oraz pakietu Benefitów dla pracowników VIVE Group,

Współpraca z Działami VIVE Group w celu zapewnienia realizacji procesu zatrudnienia, komunikacji oraz standardów w obszarze Employer Brandingu,

Współpracowanie z firmami zewnętrznymi (Agencje Pracy Tymczasowej, outsourcing pracowniczy) w zakresie zatrudniania pracowników zagranicznych i polskich,

Wsparcie w dokonywaniu oceny kompetencji pracowników oraz rekomendowanie ścieżek awansów wewnętrznych- zgodnie z przyjętą polityką firmy,

Przygotowywanie bieżących raportów, struktur i prezentacji na potrzeby VIVE Group,

Wdrażanie nowoczesnych narzędzi pracy w obszarze HR pozwalające optymalizować procesy,

Udział w projektach i działaniach z obszaru miękkiego HR realizowanych z ramienia Działu Personalnego,

Wsparcie w procesach rekrutacji wewnętrznych oraz budowanie ścieżek rozwoju pracowników VG,

Udział w wydarzeniach medialnych promujących Pracodawcę na rynku pracy (Targi Pracy, Radiowa Giełda Pracy, itp.).

Nasze oczekiwania:

Jesteś osobą pełnoletnią,

Posiadasz wykształcenie wyższe lub właśnie je uzupełniasz (np. ZZL, Administracja, Psychologia),

Posiadasz znajomość języka angielskiego umożliwiającą komunikację,

Poruszasz się w pakiecie MS Office (głównie Excel),

Jesteś osobą analityczną i potrafiącą wyciągać wnioski wraz z rekomendacją nowych działań,

Pasjonujesz się tematyką z obszaru HR,

Wyróżnia Cię znajomość zasad, trendów i najlepszych praktyk obszarze miękkiego HR,

Wiesz co to Employer Branding,

Jesteś osobą otwartą, kreatywną, dobrze zorganizowaną,

Potrafisz budować relacje, dzielisz się pomysłami – uważasz, że najlepsze projekty to te realizowane w zwinnym zespole,

Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów prawa pracy.

Co Ci zaoferujemy w ramach praktyk / stażu ?

Rozwój i zdobycie doświadczenia w firmie odpowiedzialnej społecznie i dbającej
o ekologię,

Ciekawe i odpowiedzialne zadania w zgranym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunku,

Kulturę Organizacyjną zorientowaną na system wartości zbudowany przez naszych Pracowników,

Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon (również do celów prywatnych),

Przyjazną atmosferę w środowisku organizacji,

Dostęp do kuchni zaopatrzonej między innymi w aromatyczną kawę i pyszną herbatę,

Indywidualny program onboardingu, który pozwoli Ci lepiej poznać naszą kulturę organizacyjną,

Miejsce na Twoje pomysły, swobodę działania w obszarze projektów, które prowadzisz,

Informację zwrotną na bieżąco oraz jasno stawiane oczekiwania.

Widzisz siebie tutaj? Świetnie – aplikuj!

rekrutacja@vive.com.pl

  • *Odpowiadamy na wybrane aplikacje.

Pamiętaj, aby do CV dołączyć poniższy zapis:

Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach/ aplikacji złożonych w związku z ubieganiem się przez mnie o zatrudnienie w VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przez wskazaną Spółkę dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.

Obowiązek Informacyjny RODO:

W wykonaniu obowiązku przewidzianego art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1), VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. niniejszym informuje, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z ubieganiem się przez Panią/ Pana o zatrudnienie jest VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Łopuszańskiej 22, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Warszawie pod numerem KRS 0000089969, NIP: 657 008 10 33, Regon: 290508529 – jako przeprowadzający rekrutację.

Z Inspektorem Ochrony Danych w VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. można kontaktować się pod adresem email ochrona.danych(małpa)vive.com.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z przeprowadzeniem aktualnej jak i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) b) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz przepisów kodeksu pracy, tj. w zakresie w jakim jest to niezbędne dla potrzeb aktualnej rekrutacji.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom Grupy VIVE, na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych bądź z uwagi na uzasadniony interes w przekazaniu danych w ramach grupy przedsiębiorstw do wewnętrznych celów administracyjnych.

Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania rekrutacji i zostaną usunięte w ciągu 30 dni od jej zakończenia.

Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do danych dotyczących Pani/Pana, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych.

Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku niepodania przez Panią/Pana danych lub zażądania usunięcia danych osobowych przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego stanie się niemożliwe.

Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

BUduj swój Rozwój – Baza Usług Rozwojowych

Nabór dedykowany nr BUR-II/2/2025 dla studentów studiów stacjonarnych

Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach, jako Operator Podmiotowego Systemu Finansowania usług rozwojowych w województwie świętokrzyskim, ogłasza nabór dedykowany nr BUR-II/2/2025 skierowany do studentów studiów stacjonarnych (dziennych), z wyłączeniem studiów podyplomowych.

Nabór prowadzony jest w ramach projektu:

„BUduj swój Rozwój – Baza Usług Rozwojowych”

Projekt realizowany jest przy współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus (EFS+), w ramach programu regionalnego Fundusze Europejskie dla Świętokrzyskiego 2021–2027:

  • Priorytet 10: Aktywni na rynku pracy
  • Działanie 10.09: Podnoszenie kwalifikacji i umiejętności osób dorosłych w regionie

Celem naboru jest umożliwienie studentom zdobycia dodatkowych kompetencji i kwalifikacji zwiększających ich szanse na rynku pracy poprzez dostęp do dofinansowanych usług rozwojowych (szkoleń, kursów, itp.) dostępnych w Bazie Usług Rozwojowych.

Szczegółowe informacje dotyczące naboru dostępne są pod adresem:

https://wupkielce.praca.gov.pl/-/nabor-bur-ii/2/2025-dzialanie-10.9-dla-osob-indywidualnych




Wakacyjny program edukacyjny

Dzień dobry,

chcielibyśmy zachęcić studentów Państwa uczelni do wzięcia udziału w Wakacyjnym Programie Edukacyjnym. Przekażcie informację swoim studentom! Zgłoszenia trwają do 16 maja.

Minister Sprawiedliwości Adam Bodnar serdecznie zaprasza studentów III, IV i V roku prawa do udziału Wakacyjnym Programie Edukacyjnym organizowanym przez Ministerstwo Sprawiedliwości.

Uczestnicy programu będą mieli okazję zapoznać się działalnością Ministerstwa, wziąć udział w spotkaniach z ekspertami z dziedziny prawa oraz odwiedzić instytucje związane z wymiarem sprawiedliwości, słowem – zdobyć wiedzę i doświadczenia przydatne dla przyszłych prawników.

Program będzie trwał od lipca do września br., w trzech miesięcznych turach, które ruszą w odpowiednio: 1 lipca, 1 sierpnia oraz 1 września. Każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie o ukończeniu programu, jednak o możliwości zaliczenia udziału w programie na poczet praktyk studenckich decyduje uczelnia.

Szczegółowe informacje nt. programu, zasady aplikowania dostępne są na stronie Wakacyjny program edukacyjny - Ministerstwo Sprawiedliwości - Portal Gov.pl (www.gov.pl)

Serdecznie zapraszamy do przesyłania aplikacji.

f2c97046fd-plakt-wpe.png


Praca ANS

d996f9d6c0-rekrutacja.jpg

Re:start zawodowy: Jak budować nową ścieżkę kariery po 45. roku życia?

Wojewódzki Urząd Pracy w Kielcach zaprasza na konferencję pn.: „Re:start zawodowy: Jak budować nową ścieżkę kariery po 45. roku życia?”, która odbędzie się 9 maja 2025 r. od godz. 10:00 w Centrum Kongresowym Targów Kielce, ul. Zakładowa 1,

Wydarzenie poświęcone będzie tematyce edukacji, przekwalifikowania oraz planowania kariery zawodowej dla osób po 45. roku życia. Podczas konferencji omówione zostaną wyzwania, przed którymi stają osoby dojrzałe w procesie zmiany ścieżki zawodowej, a także dostępne możliwości zdobycia nowych kwalifikacji i rozwijania umiejętności odpowiadających aktualnym potrzebom rynku pracy.

Serdecznie zapraszamy do uczestnictwa w konferencji pracowników oraz studentów!

W programie m.in.:

- inspirujące wystąpienia ekspertów,

- historie osób, które skutecznie zmieniły swoją ścieżkę zawodową po 45. roku życia,

- sesje networkingowe sprzyjające wymianie doświadczeń.

To doskonała okazja do zdobycia praktycznej wiedzy i inspiracji do zawodowego „restartu”.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny, obowiązuje jednak wcześniejsza rejestracja.

Szczegóły wydarzenia: https://wupkielce.praca.gov.pl/lifelong-learning/konferencje/iii-konferencja



Erasmus dla Młodych Przedsiębiorców Ukraina

Program Erasmus dla Młodych Przedsiębiorców Ukraina to program wymiany stworzony przez Komisję Europejską, który daje przyszłym i początkującym przedsiębiorcom możliwość uczenia się od doświadczonych przedsiębiorców prowadzących małe firmy w innych państwach uczestniczących w programie.

Projekt jest skierowany do obywateli Ukrainy, którzy chcą założyć własny biznes lub są początkującymi przedsiębiorcami (mniej niż 3 lata doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej).

Wymiana doświadczeń odbywa się w ramach pobytów u doświadczonych przedsiębiorców, podczas których ukraińscy przyszli przedsiębiorcy będą mogli zdobyć umiejętności niezbędne do prowadzenia małej lub średniej firmy. Z kolei doświadczeni przedsiębiorcy, tzw. Hości zyskują nowe spojrzenie na swój biznes i możliwość współpracy z ukraińskimi partnerami lub poznania nowego rynku.

Pobyt jest częściowo dofinansowany ze środków Unii Europejskiej i trwa od 1 do 6 miesięcy (wysokość dofinansowania jest zależna od kraju, gdzie będzie odbywać się relacja).

Początkujący przedsiębiorcy pochodzenia ukraińskiego mogą:

  1. odbyć relację za granicą w czasie od 1 do 6 miesięcy (wszyscy obywatele ukraińscy)
  2. albo odbyć relację w Polsce w czasie od 1 do 6 miesięcy (tylko Ci Ukraińcy, którzy przybyli do Polski po 22.02.2022 i mają status uchodźcy)

Do naszego punktu kontaktowego poszukujemy:

  • obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce, którzy chcą założyć własny biznes lub nie mają doświadczenia dłuższego niż 3 lata w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Osoby te będą mogły odbyć relację albo poza granicami Polski (wszyscy) albo w Polsce (ci, którzy przybyli do Polski po 24.02.2022 r.)
  • oraz doświadczonych przedsiębiorców (powyżej 3 lat doświadczenia w prowadzeniu przedsiębiorstwa), którzy chcieliby zostać mentorami Młodych Przedsiębiorców z Ukrainy

PROGRAM DZIAŁA TYLKO DO KOŃCA 2025 ROKU!

Więc o programie można również przeczytać na stronach programu:

- https://www.erasmus-entrepreneurs.eu/ - główna strona Komisji Europejskiej

- https://ppnt.poznan.pl/oferta/dla-przyszlych-przedsiebiorcow/kreowanie-kariery/erasmus-dla-mlodych-przedsiebiorcow-ukraina/ - strona programu na stronie PPNT

c7aad150e0-infografikaeye4ukraine1.jpg

77ec77c8fe-wersja-polska.jpg

080f4e685b-wersja-ukrainska.jpg


Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP

Zapraszamy do udziału w XVII edycji Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską oraz w IX edycji Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę doktorską i habilitacyjną z zakresu nauk ekonomicznych.

W konkursach mogą wziąć udział autorzy prac magisterskich obronionych w 2024 r., na uczelniach na terenie Polski oraz autorzy prac, na podstawie których w latach 2023-2024 uzyskali stopień naukowy doktora lub doktora habilitowanego na terenie Polski.

Dla laureatów najlepszych prac magisterskich przewidziane są następujące nagrody:

  • pierwsza nagroda w wysokości 15 000 zł,
  • druga nagroda w wysokości 10 000 zł,
  • trzecia nagroda w wysokości 7000 zł,
  • dwa wyróżnienia po 5000 zł.

Dla laureatów najlepszych prac doktorskich i habilitacyjnych przewidziane są następujące nagrody:
w przypadku pracy doktorskiej:

  • nagrodę główną w wysokości 30 000 zł,
  • trzy wyróżnienia po 10 000 zł;

w przypadku pracy habilitacyjnej:

  • nagrodę główną w wysokości 50 000 zł,
  • trzy wyróżnienia po 20 000 zł.

Prace konkursowe należy przesłać w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD wraz z formularzem zgłoszeniowym na adres:

Narodowy Bank Polski

Departament Edukacji i Wydawnictw

ul. Świętokrzyska 11/21,

00-919 Warszawa z dopiskiem: Konkurs na pracę magisterską/pracę doktorską/pracę habilitacyjną

Na zgłoszenia czekamy do 20 czerwca 2025 r.

Regulaminy konkursów oraz szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie: www.nbp.pl/konkursy.