Aktualności

Nauka języka niemieckiego


Szanowni Państwo,


Niemcy zgłaszają duże zapotrzebowanie na wykwalifikowanych pracowników w wielu dziedzinach, dlatego tez popyt na pracowników z zagranicy stale rośnie.

Jeżyk niemiecki wzbogaci każda karierę zawodowa.
Jako szkolą językowa z ponad 50-letnim doświadczeniem, możemy zaoferować doskonale szkolenie językowe na nowy początek kariery w Niemczech.

Będziemy wdzięczni za poinformowanie Państwa uczniów o naszej ofercie (w załączeniu plakat i/lub przeslanie tego e-maila) i chętnie odpowiemy na Państwa pytania.

Heidelberg Pedagogium jest organizacja non-profit, która we współpracy z TELC GmbH jest także licencjonowanym instytutem egzaminacyjnym.
Wszystkie egzaminy (od A1 do C2) są uznawane na całym świecie.
Oferujemy lekcje jeżyka niemieckiego zarówno w formie stacjonarnej, jak i online.

KURSY INTENSYWNE w Heidelbergu, Niemcy
- 80 godzin lekcyjnych miesięcznie (4 godziny lekcyjne w godzinach porannych lub popołudniowych).
- Kursy na wszystkich poziomach zaawansowania rozpoczynają się co miesiąc.
- 390 € miesięcznie
- dodatkowo można zarezerwować tutorial ze wsparciem nauczyciela na platformie e-learningowej (16 godzin pracy = 125 €)

ZAKWATEROWANIE
Na czas trwania kursu stacjonarnego możemy zaoferować poniższe zakwaterowanie:

- Pokój jednoosobowy we współdzielonym mieszkaniu (od 310 do 360 €)
lub
- Prywatne apartamenty jednoosobowe (450 €) lub dwuosobowe (600 €)

KURSY ONLINE - INTENSYWNE
- 40 godzin lekcyjnych miesięcznie (2 godziny lekcyjne dziennie) w formie wideokonferencji
- 16 godzin pracy na platformie e-learningowej pod opieka nauczyciela
- Od poniedziałku do piątku od 14:00 do 15:30 (CEST)
- 350 € miesięcznie

KURSY ONLINE - NIEINTENSYWNE
- 48 lekcji w formie wideokonferencji
- 2 razy w tygodniu od 18:30 do 20:00 (CEST)
- 330 € (za około 3 miesiące nauki)

------------
Oferta kursów:
- Poziom A1.1 + A1.2
- Poziom A2.1 + A2.2
- Poziom B1.1 + B1.2
- Poziom B2.1 + B2.2 + B2.3
- Poziom C1.1 + C1.2 + C1.3
- Poziom C2.1 + C2.2
- Przygotowanie do egzaminów: B2, C1 i C1 Szkolą wyższa
- Niemiecki dla lekarzy
- Niemiecki dla pielęgniarek/pielęgniarzy

-----------

> (w języku angielskim) www.heidelberger-paedagogium.de/images/infos/DK-Englisch.pdf
> (w języku niemieckim) www.heidelberger-paedagogium.de/images/infos/DK-Deutsch.pdf


Przesyłam serdeczne pozdrowienia z Heidelbergu

Michael Weigel
HEIDELBERGER PÄDAGOGIUM
gemeinnütziges Bildungsinstitut GmbH
Schröderstr. 22a, 69120 Heidelberg
Tel.: +49 6221 45680
www.heidelberger-paedagogium.de

V edycja Konkursu o Nagrodę Centrum Pieniądza NBP za najlepszą pracę magisterską z zakresu historii

Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira Skrzypka zaprasza do wzięcia udziału w V edycji „Konkursu o Nagrodę Centrum Pieniądza NBP za najlepszą pracę magisterską z zakresu historii społeczno-gospodarczej”.

Cel Konkursu

Celem konkursu jest zachęcenie absolwentów kierunków humanistycznych i ekonomicznych do popularyzowania tematyki z zakresu historii gospodarczej oraz zachęcenie do pogłębionego zainteresowania tą dziedziną wiedzy.

Uczestnicy

Konkurs skierowany jest do absolwentów polskich uczelni, którzy obronili pracę magisterską w terminie między 1.10.2024 r. a 30.09.2025 r., a tematyka ich prac dotyczy obserwacji i analiz życia gospodarczo-społecznego w ujęciu historycznym.

Nagrody

Nagrody przewidziane dla najlepszych prac magisterskich:

  1. Nagroda Główna: 15 000 zł.
  2. Dwie nagrody (druga i trzecia) o łącznej wartości: 10 000 zł.
  3. Wyróżnienia (maksymalnie dwa) o łącznej wartości: 5 000 zł.

Zgłoszenia

Prace konkursowe (wraz z załącznikami wskazanymi w Regulaminie) należy przesyłać do
31 października 2025 r. w dwóch wersjach:

  • Papierowej – drogą pocztową, na adres:

Departament Edukacji i Wydawnictw, Narodowy Bank Polski, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, z dopiskiem V edycja Konkursu o Nagrodę Centrum Pieniądza NBP oraz

  • Elektronicznej – pocztą elektroniczną na adres mailowy:

Sekretariat.DEW@nbp.pl

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w IV kwartale 2025 r.

Plakat V edycja Konkurs o Nagrode CP NBP 2025 scaled

Pielęgniarka/Pielęgniarz

Podgląd obrazu

DaVita z włoskiego oznacza „dawać życie”. Na co dzień opiekujemy się pacjentami z przewlekłą chorobą nerek. Troska o ich zdrowie jest naszym głównym zadaniem. Nieustannie wprowadzamy innowacyjne metody leczenia i doskonalimy standardy opieki klinicznej, aby polepszyć jakość życia pacjentów. DaVita to nie tylko sieć stacji dializ, to drugi dom dla pacjentów. To wspólnota pacjentów i personelu medycznego.

Obecnie poszukujemy kandydatki/ kandydata, do naszego zespołu dializacyjnego na stanowisko: Pielęgniarka/Pielęgniarz

Praca w stacji dializ: Elbląg, Garwolin, Golub-Dobrzyń, Gostyń, Koło, Legnica, Nakło, Piła, Poznań-Bogusławskiego, Poznań-Dojazd, Ustroń, Warszawa-Kasprzaka, Żary, Żory

Co będziesz robił(a) w ramach Twoich obowiązków:

· przygotowywał(a) i prowadził(a) zabiegi hemodializy;

· sprawował(a) opiekę nad pacjentami stacji dializ;

· prowadził(a) dokumentację medyczną;

· edukował(a) pacjentów.

Najlepszy kandydat to taki, który:

· ma chęć współtworzenia społeczności, która troszczy się o swoich pacjentów i siebie nawzajem najlepiej jak potrafi;

· jest zaangażowany w powierzone obowiązki;

· ma wykształcenie min. średnie medyczne;

· ma aktualne prawo wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza.

Jak będzie wyglądać nasza współpraca?

· oferujemy stabilne zatrudnienie w jednym z 63 ośrodków dializ DaVita w Polsce w oparciu o wybraną formę zatrudnienia (umowa o pracę, kontrakt B2B, umowa zlecenia);

· oferujemy konkurencyjne wynagrodzenie, bo przy wynagradzaniu naszych pracowników bierzemy pod uwagę ich zaangażowanie;

· mamy unikatową kulturę organizacyjną wyrażoną słowami „Najpierw społeczność, potem firma”;

· dajemy możliwość dopasowania grafiku do potrzeb życiowych pracowników;

· dajemy możliwość zdobycia doświadczenia w stabilnej, renomowanej firmie, poznawania najlepszych praktyk wypracowywanych w grupie DaVita na całym świecie;

· gwarantujemy profesjonalne przeszkolenie w zakresie pielęgniarstwa dializacyjnego.

Dołącz do naszej społeczności! Czekamy na Twoje CV: praca@davita.com
Wszystkie aktualne procesy rekrutacyjne dostępne są na naszej stronie www: https://davita.pl/kariera

Informacje Prawne

Informujemy, że administratorem Twoich danych osobowych w niniejszym procesie rekrutacyjnym jest DaVita sp. z o.o. z siedzibą w: ul. Legnicka 48 bud. F, 54-202 Wrocław (Pracodawca). Dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym przetwarzane będą w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko w nim wskazane. Pełną informację odnośnie przetwarzania Twoich danych osobowych, w tym Twoich praw jako podmiotu danych, znajdziesz na stronie davita.pl w zakładce Klauzule informacyjne. Jeśli wyraża Pani/Pan zgodę przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji, proszę o umieszczenie w CV następującej zgody: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez DaVita sp. z o.o. moich danych osobowych zawartych w dostarczonych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych w celu realizacji przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Praktykant / Stażysta w Pionie Korporacyjnym

Działając od 32 lat jako innowacyjna, nowoczesna, rzetelna i stabilna organizacja, jesteśmy liderem branży recyklingu tekstyliów w Polsce i Europie. Mamy świadomość, że przyszłością branży jest całościowe wykorzystanie surowca. VIVE Group inwestuje w opracowywanie innowacyjnych rozwiązań i wydajnych procesów recyklingu tekstyliów. Tworzymy globalny biznes, który rozwiązuje wyzwania XXI wieku w gospodarce obiegu zamkniętego.


VIVE Management Sp. z o.o. to firma sprawująca nadzór i kontrolę nad spółkami zależnymi w Grupie VIVE działającej w prężnie rozwijającej się branży recyklingu tekstyliów, tworzącej zrównoważone
rozwiązania dla środowiska naturalnego. Każdego dnia spółka dokłada wszelkich starań, by swój długoterminowy sukces osiągać poprzez innowacyjne produkty i usługi, oraz odpowiedzialne traktowanie otoczenia i ludzi, w którym funkcjonuje. Działamy w duchu ekologii życia budując organizację opartą o wartości, relacje i wysokie standardy pracy.


Poszukiwany:

Praktykant / Stażysta w Pionie Korporacyjnym
(odpłatnie)

Miejsce pracy: Kielce, ul. Olszewskiego 6

Będziesz odpowiedzialna/-y za:
 Wsparcie przy opracowywaniu i porządkowaniu dokumentacji korporacyjnej (umowy, uchwały, pełnomocnictwa);
 Tworzenie i aktualizacja rejestrów (umów, uchwał, pełnomocnictw, regulaminów);
 Przygotowywanie załączników i wersji roboczych do projektów procedur i polityk;
 Przepisywanie i redagowanie wersji tekstowych procedur na podstawie notatek i wytycznych;
 Weryfikacja spójności dokumentów z ustaloną hierarchią i standardami;
 Organizacja dokumentacji elektronicznej i papierowej w repozytorium zgodnym z wytycznymi Pionu Korporacyjnego;
 Współpraca z działami prawnym, compliance oraz audytu wewnętrznego w zakresie
weryfikacji kompletności dokumentów;
 Wsparcie przy bieżących zadaniach administracyjnych i porządkowych.
Nasze oczekiwania:
 Jesteś osobą pełnoletnią,
 Posiadasz wykształcenie wyższe lub właśnie je uzupełniasz (np. Prawo, Administracja, Politologia),
 Poruszasz się sprawnie w pakiecie MS Office (głównie Excel),
 Jesteś osobą analityczną i potrafiącą wyciągać wnioski;
 Pasjonujesz się tematyką z obszaru prawa i administracji,
 Jesteś osobą otwartą, kreatywną, dobrze zorganizowaną,
 Potrafisz budować relacje, dzielisz się pomysłami – uważasz, że najlepsze projekty to te realizowane w zwinnym zespole,
 Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów prawa.
Co Ci zaoferujemy w ramach praktyk / stażu ?
 Współpracę w oparciu o umowę zlecenie od zaraz,
 Stawka godzinowa – 30,50 zł brutto/h,
 Rozwój i zdobycie doświadczenia w firmie odpowiedzialnej społecznie i dbającej o ekologię,
 Ciekawe i odpowiedzialne zadania w zgranym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunku,
 Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon,
 Dostęp do kuchni zaopatrzonej między innymi w aromatyczną kawę i pyszną herbatę,
 Indywidualny program onboardingu, który pozwoli Ci lepiej poznać naszą kulturę organizacyjną,
 Miejsce na Twoje pomysły, swobodę działania w obszarze projektów, które prowadzisz,
 Informację zwrotną na bieżąco oraz jasno stawiane oczekiwania.

Widzisz siebie tutaj? Świetnie – aplikuj!
rekrutacja@vive.com.pl
*Odpowiadamy na wybrane aplikacje.



Proszę pamiętaj, aby do CV dołączyć poniższy zapis:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach/ aplikacji złożonych w związku z ubieganiem się przez mnie o zatrudnienie w VIVE Management Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przez wskazaną Spółkę dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.

Klauzula Informacyjna RODO:
W wykonaniu obowiązku przewidzianego art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych
(Dziennik Urzędowy UE L 119/1) , VIVE Management Sp. z o.o. niniejszym informuje, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z ubieganiem się przez Panią/ Pana o zatrudnienie jest VIVE Management Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.
Łopuszańska 22, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Warszawie pod numerem KRS 0000533679, NIP: 9591958862, Regon: 360229577 – jako przeprowadzający rekrutację;
2. Z Inspektorem Ochrony Danych w Management Sp. z o.o. można kontaktować się pod adresem email ochrona.danych@vive.com.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z przeprowadzeniem aktualnej jak i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych oraz przepisów kodeksu pracy, tj. w zakresie w jakim jest to niezbędne dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom Grupy VIVE, na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych bądź z uwagi na uzasadniony interes w
przekazaniu danych w ramach grupy przedsiębiorstw do wewnętrznych celów administracyjnych.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania rekrutacji aktualnej oraz rekrutacji przyszłych nie dłużej niż 2 lata.
6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do danych dotyczących Pani/Pana, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, cofnięcie zgody nie ma
wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przed jej cofnięciem.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym
rozporządzeniem o ochronie danych .
8. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku niepodania przez Panią/Pana danych lub zażądania usunięcia
danych osobowych przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego stanie się niemożliwe.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.-2025.pdf

Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP

Zapraszamy do udziału w XVII edycji Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską oraz w IX edycji Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę doktorską i habilitacyjną z zakresu nauk ekonomicznych.

W konkursach mogą wziąć udział autorzy prac magisterskich obronionych w 2024 r., na uczelniach na terenie Polski oraz autorzy prac, na podstawie których w latach 2023-2024 uzyskali stopień naukowy doktora lub doktora habilitowanego na terenie Polski.

Dla laureatów najlepszych prac magisterskich przewidziane są następujące nagrody:

  • pierwsza nagroda w wysokości 15 000 zł,
  • druga nagroda w wysokości 10 000 zł,
  • trzecia nagroda w wysokości 7000 zł,
  • dwa wyróżnienia po 5000 zł.

Dla laureatów najlepszych prac doktorskich i habilitacyjnych przewidziane są następujące nagrody:
w przypadku pracy doktorskiej:

  • nagrodę główną w wysokości 30 000 zł,
  • trzy wyróżnienia po 10 000 zł;

w przypadku pracy habilitacyjnej:

  • nagrodę główną w wysokości 50 000 zł,
  • trzy wyróżnienia po 20 000 zł.

Prace konkursowe należy przesłać w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD wraz z formularzem zgłoszeniowym na adres:

Narodowy Bank Polski

Departament Edukacji i Wydawnictw

ul. Świętokrzyska 11/21,

00-919 Warszawa z dopiskiem: Konkurs na pracę magisterską/pracę doktorską/pracę habilitacyjną

Na zgłoszenia czekamy do 20 czerwca 2025 r.

Regulaminy konkursów oraz szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie: www.nbp.pl/konkursy.

Erasmus dla Młodych Przedsiębiorców Ukraina

Program Erasmus dla Młodych Przedsiębiorców Ukraina to program wymiany stworzony przez Komisję Europejską, który daje przyszłym i początkującym przedsiębiorcom możliwość uczenia się od doświadczonych przedsiębiorców prowadzących małe firmy w innych państwach uczestniczących w programie.

Projekt jest skierowany do obywateli Ukrainy, którzy chcą założyć własny biznes lub są początkującymi przedsiębiorcami (mniej niż 3 lata doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej).

Wymiana doświadczeń odbywa się w ramach pobytów u doświadczonych przedsiębiorców, podczas których ukraińscy przyszli przedsiębiorcy będą mogli zdobyć umiejętności niezbędne do prowadzenia małej lub średniej firmy. Z kolei doświadczeni przedsiębiorcy, tzw. Hości zyskują nowe spojrzenie na swój biznes i możliwość współpracy z ukraińskimi partnerami lub poznania nowego rynku.

Pobyt jest częściowo dofinansowany ze środków Unii Europejskiej i trwa od 1 do 6 miesięcy (wysokość dofinansowania jest zależna od kraju, gdzie będzie odbywać się relacja).

Początkujący przedsiębiorcy pochodzenia ukraińskiego mogą:

  1. odbyć relację za granicą w czasie od 1 do 6 miesięcy (wszyscy obywatele ukraińscy)
  2. albo odbyć relację w Polsce w czasie od 1 do 6 miesięcy (tylko Ci Ukraińcy, którzy przybyli do Polski po 22.02.2022 i mają status uchodźcy)

Do naszego punktu kontaktowego poszukujemy:

  • obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce, którzy chcą założyć własny biznes lub nie mają doświadczenia dłuższego niż 3 lata w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Osoby te będą mogły odbyć relację albo poza granicami Polski (wszyscy) albo w Polsce (ci, którzy przybyli do Polski po 24.02.2022 r.)
  • oraz doświadczonych przedsiębiorców (powyżej 3 lat doświadczenia w prowadzeniu przedsiębiorstwa), którzy chcieliby zostać mentorami Młodych Przedsiębiorców z Ukrainy

PROGRAM DZIAŁA TYLKO DO KOŃCA 2025 ROKU!

Więc o programie można również przeczytać na stronach programu:

- https://www.erasmus-entrepreneurs.eu/ - główna strona Komisji Europejskiej

- https://ppnt.poznan.pl/oferta/dla-przyszlych-przedsiebiorcow/kreowanie-kariery/erasmus-dla-mlodych-przedsiebiorcow-ukraina/ - strona programu na stronie PPNT

c7aad150e0-infografikaeye4ukraine1.jpg

77ec77c8fe-wersja-polska.jpg

080f4e685b-wersja-ukrainska.jpg


Praca ANS

d996f9d6c0-rekrutacja.jpg

VIVE Textile Recycling - Praktykant / Stażyska

W VIVE Textile Recycling od ponad 30 lat w praktyce zmieniamy postrzeganie recyclingu oraz jego ogromnych możliwości. Blisko 2000 osób codziennie z pasją współpracuje, aby wykorzystać przetwarzane tekstylia w 100% i nadać im drugie życie, często w bardzo kreatywny sposób. Stawiamy przy tym na określone wartości – na innowacyjność, która pozwala nam w realny, odpowiedzialny sposób wpływać na ekologię oraz uczciwość, nasz drogowskaz efektywnej i przede wszystkim przyjemnej, satysfakcjonującej pracy.

Poszukiwany:

Praktykant / Stażysta

(bezpłatny)

Dział Personalny

HR

Miejsce pracy: Kielce, ul. Olszewskiego 6

Będziesz odpowiedzialna/-y za:

Wsparcie w procesie realizacji planów zatrudnienia pracowników w VIVE Group,

Wsparcie w prowadzeniu rekrutacji i selekcji kandydatów oraz administrowanie bazą kandydatów VIVE Group,

Wsparcie w procesie onboardingowym nowych Pracowników z uwzględnieniem wdrożenia kultury organizacyjnej opartej o wartości,

Wsparcie w organizowaniu szkoleń i programów rozwoju kompetencji pracowników oraz kadry zarządzającej,

Współudział w planowaniu, wdrażaniu i realizowaniu programów pracowniczych, socjalnych, rozwojowych i motywacyjnych oraz pakietu Benefitów dla pracowników VIVE Group,

Współpraca z Działami VIVE Group w celu zapewnienia realizacji procesu zatrudnienia, komunikacji oraz standardów w obszarze Employer Brandingu,

Współpracowanie z firmami zewnętrznymi (Agencje Pracy Tymczasowej, outsourcing pracowniczy) w zakresie zatrudniania pracowników zagranicznych i polskich,

Wsparcie w dokonywaniu oceny kompetencji pracowników oraz rekomendowanie ścieżek awansów wewnętrznych- zgodnie z przyjętą polityką firmy,

Przygotowywanie bieżących raportów, struktur i prezentacji na potrzeby VIVE Group,

Wdrażanie nowoczesnych narzędzi pracy w obszarze HR pozwalające optymalizować procesy,

Udział w projektach i działaniach z obszaru miękkiego HR realizowanych z ramienia Działu Personalnego,

Wsparcie w procesach rekrutacji wewnętrznych oraz budowanie ścieżek rozwoju pracowników VG,

Udział w wydarzeniach medialnych promujących Pracodawcę na rynku pracy (Targi Pracy, Radiowa Giełda Pracy, itp.).

Nasze oczekiwania:

Jesteś osobą pełnoletnią,

Posiadasz wykształcenie wyższe lub właśnie je uzupełniasz (np. ZZL, Administracja, Psychologia),

Posiadasz znajomość języka angielskiego umożliwiającą komunikację,

Poruszasz się w pakiecie MS Office (głównie Excel),

Jesteś osobą analityczną i potrafiącą wyciągać wnioski wraz z rekomendacją nowych działań,

Pasjonujesz się tematyką z obszaru HR,

Wyróżnia Cię znajomość zasad, trendów i najlepszych praktyk obszarze miękkiego HR,

Wiesz co to Employer Branding,

Jesteś osobą otwartą, kreatywną, dobrze zorganizowaną,

Potrafisz budować relacje, dzielisz się pomysłami – uważasz, że najlepsze projekty to te realizowane w zwinnym zespole,

Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów prawa pracy.

Co Ci zaoferujemy w ramach praktyk / stażu ?

Rozwój i zdobycie doświadczenia w firmie odpowiedzialnej społecznie i dbającej
o ekologię,

Ciekawe i odpowiedzialne zadania w zgranym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunku,

Kulturę Organizacyjną zorientowaną na system wartości zbudowany przez naszych Pracowników,

Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon (również do celów prywatnych),

Przyjazną atmosferę w środowisku organizacji,

Dostęp do kuchni zaopatrzonej między innymi w aromatyczną kawę i pyszną herbatę,

Indywidualny program onboardingu, który pozwoli Ci lepiej poznać naszą kulturę organizacyjną,

Miejsce na Twoje pomysły, swobodę działania w obszarze projektów, które prowadzisz,

Informację zwrotną na bieżąco oraz jasno stawiane oczekiwania.

Widzisz siebie tutaj? Świetnie – aplikuj!

rekrutacja@vive.com.pl

  • *Odpowiadamy na wybrane aplikacje.

Pamiętaj, aby do CV dołączyć poniższy zapis:

Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach/ aplikacji złożonych w związku z ubieganiem się przez mnie o zatrudnienie w VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przez wskazaną Spółkę dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.

Obowiązek Informacyjny RODO:

W wykonaniu obowiązku przewidzianego art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1), VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. niniejszym informuje, iż:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z ubieganiem się przez Panią/ Pana o zatrudnienie jest VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Łopuszańskiej 22, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Warszawie pod numerem KRS 0000089969, NIP: 657 008 10 33, Regon: 290508529 – jako przeprowadzający rekrutację.

Z Inspektorem Ochrony Danych w VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. można kontaktować się pod adresem email ochrona.danych(małpa)vive.com.pl

Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z przeprowadzeniem aktualnej jak i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) b) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz przepisów kodeksu pracy, tj. w zakresie w jakim jest to niezbędne dla potrzeb aktualnej rekrutacji.

Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom Grupy VIVE, na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych bądź z uwagi na uzasadniony interes w przekazaniu danych w ramach grupy przedsiębiorstw do wewnętrznych celów administracyjnych.

Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania rekrutacji i zostaną usunięte w ciągu 30 dni od jej zakończenia.

Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do danych dotyczących Pani/Pana, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przed jej cofnięciem.

Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych.

Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku niepodania przez Panią/Pana danych lub zażądania usunięcia danych osobowych przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego stanie się niemożliwe.

Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.

Stażysta/Stażystka ds. Influencer Marketingu

81cfdfdba5-stazysta-ds-influencer-marketingu.png


Stażysta ds. Influencer Marketingu NativeHash to agencja influencerów, a dokładniej innowacyjny start-up, który ma w genach nowoczesne rozwiązania AI i wykorzystuje je w kampaniach influencermarketingowych. Wraz z rozwojem firmy powiększamy nasz zespół i poszukujemy
Stażysty/Stażystki ds. Influencer Marketingu.
W social mediach czujesz się jak ryba w wodzie, a rynek influencerów znasz od podszewki? Masz głowę pełną pomysłów, a kreatywność to Twoje drugie imię?
Chcesz dołączyć do wyjątkowego zespołu i pracować z młodą, pełną energii ekipą?
To znakomicie. Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Miejsce pracy:
Jasionka Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny "Aeropolis" lub praca zdalna (home office)
Wymagania:
● student/-ka lub absolwent/-ka kierunku: marketing, dziennikarstwo, PR,
reklama, social media lub pokrewne,
● znajomość rynku influencerów, bieżących trendów oraz mediów społecznościowych,
● bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Tiktok),
● znajomość pakietu MS Office, MS Excel,
● dobra znajomość Canvy
● silne nastawienie na realizację celów i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań,
● niezwykłe pokłady kreatywności i nieszablonowego myślenia,
● bardzo dobra organizacja pracy,
● komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
● entuzjazm i pozytywne nastawienie.
Obowiązki:
● wsparcie specjalistów w koordynowaniu kampanii z udziałem influencerów,
● aktywne pozyskiwanie marek i nawiązywanie współpracy komercyjnej,
● badanie i analiza rynku w celu identyfikacji potencjalnych partnerów,
● opracowywanie strategii pozyskiwania marek, uwzględniającej unikalne potrzeby i cele klientów,
● wsparcie w aktywnym budowaniu relacji biznesowych z aktualnymi
partnerami oraz rozpoznawanie nowych możliwości współpracy.
● współtworzenie i pomoc we wdrażaniu strategii dla efektywnej komunikacji agencji influencer marketingowej,
● współpraca z resztą teamu, specjalistami ds. social media i influencer marketingu.
Oferujemy:
● 3-miesięczne bezpłatne lub płatne praktyki/staż w ramach studiów,
● praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce lub zdalnie,
● wsparcie oraz dostęp do platformy kursowej,
● elastyczny czas pracy, brak korporacyjnych struktur i procedur,
● ciekawą i pełną wyzwań pracę przy fascynujących projektach dla znanych marek,
● pracę w młodym i dynamicznym zespole,
● inspirującą i przyjazną atmosferę wśród pasjonatów i pozytywnych ludzi,
● ścieżkę atrakcyjnych szkoleń i udział w konferencji branżowych,
● szansę na zdobycie cennego doświadczenia, umożliwiającą podnoszenie kompetencji,
● dalszą współpracę i stałe zatrudnienie dla najlepszych.
Jesteś zainteresowany/-a? To świetnie!
Prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres
hello@nativehash.io, wpisując w tytule e-maila „Stażysta ds. Influencer Marketingu”.
Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie zUstawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. 2016 r. poz. 922).
Administratorem danych jest NativeHash Sp. z o.o. - agencja influencerów znajdująca się pod adresem: Jasionka 954 E, 36-002 Jasionka. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.

Wolontariat

32f4b30fac-12scr6.png

Program Wytchnieniowy

c056bba9c6-qwwehwychnieniowka-social-media1.png

Nord Capital

Nord Capital to nowa, lepsza jakość zapewniająca najwyższy poziom obsługi, szeroką, konkurencyjną
ofertę, silną pozycję, wiarygodność i uznanie na rynku.Jako Partner wiodących Banków w Polsce
realizujemy projekt współpracy poprzez tworzenie i prowadzenie Placówek Bankowych.
Dołącz do naszego silnego, otwartego na zmiany, kreatywnego zespołu, który jest podstawą
naszych sukcesów, jako:
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Miejsce pracy: Kielce
Nie wyobrażasz sobie życia bez telefonu? Rozmowy telefoniczne są dla Ciebie przyjemnością?
Czas zacząć na tym zarabiać!Szukamy kogoś takiego jak Ty, jeśli...

- pragniesz rozwijać się zawodowo i zdobyć doświadczenie w bankowości,

- chcesz aby wysokość Twojego wynagrodzenia zależała od Ciebie,

- nie boisz się wyzwań,

- lubisz rozmowę przez telefon, masz swobodę wypowiedzi i posługujesz się poprawną polszczyzną,

- mile widziane doświadczenie w pracy w callcenter/sprzedaży, ale jeśli go nie masz wszystkiego
nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym.

Mamy dla Ciebie pracę, która polega na telefonicznej sprzedaży produktów bankowych dla klientów
indywidualnych i biznesowych. Poza inicjowaniem i prowadzeniem rozmów z Klientami, docelowo będziesz
odpowiadać za procesowanie dokumentów związanych z umowami kredytowymi.
Co oferujemy?

- dogodną formę zatrudnienia na umowę zlecenia lub na umowę o pracę

- elastyczne godziny pracy już od kilku godzin dziennie, bez obowiązku stawiania się w biurze
każdego dnia,

- możliwość dalszego rozwoju w organizacji, aż 4 szczeble awansu w ramach Zespołu,

- atrakcyjny system premiowy,

- wszelkie potrzebne narzędzia służbowe,

- wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej,

- pracę w przyjaznych i komfortowych warunkach, konkursy, wyjazdy firmowe,

-możliwość zdrowej rywalizacji.

Zainteresowany?Wyślij nam swoje CV

rekrutacja@nord-capital.pl

Do zobaczenia w naszym Zespole...
więcej na: www.nord-capital.pl