Aktualności
Działając od 32 lat jako innowacyjna, nowoczesna, rzetelna i stabilna organizacja, jesteśmy liderem branży recyklingu tekstyliów w Polsce i Europie. Mamy świadomość, że przyszłością branży jest całościowe wykorzystanie surowca. VIVE Group inwestuje w opracowywanie innowacyjnych rozwiązań i wydajnych procesów recyklingu tekstyliów. Tworzymy globalny biznes, który rozwiązuje wyzwania XXI wieku w gospodarce obiegu zamkniętego.
VIVE Management Sp. z o.o. to firma sprawująca nadzór i kontrolę nad spółkami zależnymi w Grupie VIVE działającej w prężnie rozwijającej się branży recyklingu tekstyliów, tworzącej zrównoważone
rozwiązania dla środowiska naturalnego. Każdego dnia spółka dokłada wszelkich starań, by swój długoterminowy sukces osiągać poprzez innowacyjne produkty i usługi, oraz odpowiedzialne traktowanie otoczenia i ludzi, w którym funkcjonuje. Działamy w duchu ekologii życia budując organizację opartą o wartości, relacje i wysokie standardy pracy.
Poszukiwany:
Praktykant / Stażysta w Pionie Korporacyjnym
(odpłatnie)
Miejsce pracy: Kielce, ul. Olszewskiego 6
Będziesz odpowiedzialna/-y za:
Wsparcie przy opracowywaniu i porządkowaniu dokumentacji korporacyjnej (umowy, uchwały, pełnomocnictwa);
Tworzenie i aktualizacja rejestrów (umów, uchwał, pełnomocnictw, regulaminów);
Przygotowywanie załączników i wersji roboczych do projektów procedur i polityk;
Przepisywanie i redagowanie wersji tekstowych procedur na podstawie notatek i wytycznych;
Weryfikacja spójności dokumentów z ustaloną hierarchią i standardami;
Organizacja dokumentacji elektronicznej i papierowej w repozytorium zgodnym z wytycznymi Pionu Korporacyjnego;
Współpraca z działami prawnym, compliance oraz audytu wewnętrznego w zakresie
weryfikacji kompletności dokumentów;
Wsparcie przy bieżących zadaniach administracyjnych i porządkowych.
Nasze oczekiwania:
Jesteś osobą pełnoletnią,
Posiadasz wykształcenie wyższe lub właśnie je uzupełniasz (np. Prawo, Administracja, Politologia),
Poruszasz się sprawnie w pakiecie MS Office (głównie Excel),
Jesteś osobą analityczną i potrafiącą wyciągać wnioski;
Pasjonujesz się tematyką z obszaru prawa i administracji,
Jesteś osobą otwartą, kreatywną, dobrze zorganizowaną,
Potrafisz budować relacje, dzielisz się pomysłami – uważasz, że najlepsze projekty to te realizowane w zwinnym zespole,
Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów prawa.
Co Ci zaoferujemy w ramach praktyk / stażu ?
Współpracę w oparciu o umowę zlecenie od zaraz,
Stawka godzinowa – 30,50 zł brutto/h,
Rozwój i zdobycie doświadczenia w firmie odpowiedzialnej społecznie i dbającej o ekologię,
Ciekawe i odpowiedzialne zadania w zgranym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunku,
Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon,
Dostęp do kuchni zaopatrzonej między innymi w aromatyczną kawę i pyszną herbatę,
Indywidualny program onboardingu, który pozwoli Ci lepiej poznać naszą kulturę organizacyjną,
Miejsce na Twoje pomysły, swobodę działania w obszarze projektów, które prowadzisz,
Informację zwrotną na bieżąco oraz jasno stawiane oczekiwania.
Widzisz siebie tutaj? Świetnie – aplikuj!
rekrutacja@vive.com.pl
*Odpowiadamy na wybrane aplikacje.
Proszę pamiętaj, aby do CV dołączyć poniższy zapis:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach/ aplikacji złożonych w związku z ubieganiem się przez mnie o zatrudnienie w VIVE Management Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przez wskazaną Spółkę dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.
Klauzula Informacyjna RODO:
W wykonaniu obowiązku przewidzianego art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych
(Dziennik Urzędowy UE L 119/1) , VIVE Management Sp. z o.o. niniejszym informuje, iż:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z ubieganiem się przez Panią/ Pana o zatrudnienie jest VIVE Management Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul.
Łopuszańska 22, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Warszawie pod numerem KRS 0000533679, NIP: 9591958862, Regon: 360229577 – jako przeprowadzający rekrutację;
2. Z Inspektorem Ochrony Danych w Management Sp. z o.o. można kontaktować się pod adresem email ochrona.danych@vive.com.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z przeprowadzeniem aktualnej jak i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a), b) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie
danych oraz przepisów kodeksu pracy, tj. w zakresie w jakim jest to niezbędne dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.
4. Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom Grupy VIVE, na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych bądź z uwagi na uzasadniony interes w
przekazaniu danych w ramach grupy przedsiębiorstw do wewnętrznych celów administracyjnych.
5. Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania rekrutacji aktualnej oraz rekrutacji przyszłych nie dłużej niż 2 lata.
6. Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do danych dotyczących Pani/Pana, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również
prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, cofnięcie zgody nie ma
wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przed jej cofnięciem.
7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym
rozporządzeniem o ochronie danych .
8. Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku niepodania przez Panią/Pana danych lub zażądania usunięcia
danych osobowych przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego stanie się niemożliwe.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.-2025.pdf
Zapraszamy do udziału w XVII edycji Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę magisterską oraz w IX edycji Konkursu o Nagrodę Prezesa NBP za najlepszą pracę doktorską i habilitacyjną z zakresu nauk ekonomicznych.
W konkursach mogą wziąć udział autorzy prac magisterskich obronionych w 2024 r., na uczelniach na terenie Polski oraz autorzy prac, na podstawie których w latach 2023-2024 uzyskali stopień naukowy doktora lub doktora habilitowanego na terenie Polski.
Dla laureatów najlepszych prac magisterskich przewidziane są następujące nagrody:
- pierwsza nagroda w wysokości 15 000 zł,
- druga nagroda w wysokości 10 000 zł,
- trzecia nagroda w wysokości 7000 zł,
- dwa wyróżnienia po 5000 zł.
Dla laureatów najlepszych prac doktorskich i habilitacyjnych przewidziane są następujące nagrody:
w przypadku pracy doktorskiej:
- nagrodę główną w wysokości 30 000 zł,
- trzy wyróżnienia po 10 000 zł;
w przypadku pracy habilitacyjnej:
- nagrodę główną w wysokości 50 000 zł,
- trzy wyróżnienia po 20 000 zł.

Prace konkursowe należy przesłać w wersji elektronicznej na płycie CD/DVD wraz z formularzem zgłoszeniowym na adres:
Narodowy Bank Polski
Departament Edukacji i Wydawnictw
ul. Świętokrzyska 11/21,
00-919 Warszawa z dopiskiem: Konkurs na pracę magisterską/pracę doktorską/pracę habilitacyjną
Na zgłoszenia czekamy do 20 czerwca 2025 r.
Regulaminy konkursów oraz szczegółowe informacje znajdą Państwo na stronie: www.nbp.pl/konkursy.
Program Erasmus dla Młodych Przedsiębiorców Ukraina to program wymiany stworzony przez Komisję Europejską, który daje przyszłym i początkującym przedsiębiorcom możliwość uczenia się od doświadczonych przedsiębiorców prowadzących małe firmy w innych państwach uczestniczących w programie.
Projekt jest skierowany do obywateli Ukrainy, którzy chcą założyć własny biznes lub są początkującymi przedsiębiorcami (mniej niż 3 lata doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej).
Wymiana doświadczeń odbywa się w ramach pobytów u doświadczonych przedsiębiorców, podczas których ukraińscy przyszli przedsiębiorcy będą mogli zdobyć umiejętności niezbędne do prowadzenia małej lub średniej firmy. Z kolei doświadczeni przedsiębiorcy, tzw. Hości zyskują nowe spojrzenie na swój biznes i możliwość współpracy z ukraińskimi partnerami lub poznania nowego rynku.
Pobyt jest częściowo dofinansowany ze środków Unii Europejskiej i trwa od 1 do 6 miesięcy (wysokość dofinansowania jest zależna od kraju, gdzie będzie odbywać się relacja).
Początkujący przedsiębiorcy pochodzenia ukraińskiego mogą:
- odbyć relację za granicą w czasie od 1 do 6 miesięcy (wszyscy obywatele ukraińscy)
- albo odbyć relację w Polsce w czasie od 1 do 6 miesięcy (tylko Ci Ukraińcy, którzy przybyli do Polski po 22.02.2022 i mają status uchodźcy)
Do naszego punktu kontaktowego poszukujemy:
- obywateli Ukrainy mieszkających w Polsce, którzy chcą założyć własny biznes lub nie mają doświadczenia dłuższego niż 3 lata w prowadzeniu przedsiębiorstwa. Osoby te będą mogły odbyć relację albo poza granicami Polski (wszyscy) albo w Polsce (ci, którzy przybyli do Polski po 24.02.2022 r.)
- oraz doświadczonych przedsiębiorców (powyżej 3 lat doświadczenia w prowadzeniu przedsiębiorstwa), którzy chcieliby zostać mentorami Młodych Przedsiębiorców z Ukrainy
PROGRAM DZIAŁA TYLKO DO KOŃCA 2025 ROKU!
Więc o programie można również przeczytać na stronach programu:
- https://www.erasmus-entrepreneurs.eu/ - główna strona Komisji Europejskiej
- https://ppnt.poznan.pl/oferta/dla-przyszlych-przedsiebiorcow/kreowanie-kariery/erasmus-dla-mlodych-przedsiebiorcow-ukraina/ - strona programu na stronie PPNT

Dzień dobry,
chcielibyśmy zachęcić studentów Państwa uczelni do wzięcia udziału w Wakacyjnym Programie Edukacyjnym. Przekażcie informację swoim studentom! Zgłoszenia trwają do 16 maja.
Minister Sprawiedliwości Adam Bodnar serdecznie zaprasza studentów III, IV i V roku prawa do udziału Wakacyjnym Programie Edukacyjnym organizowanym przez Ministerstwo Sprawiedliwości.
Uczestnicy programu będą mieli okazję zapoznać się działalnością Ministerstwa, wziąć udział w spotkaniach z ekspertami z dziedziny prawa oraz odwiedzić instytucje związane z wymiarem sprawiedliwości, słowem – zdobyć wiedzę i doświadczenia przydatne dla przyszłych prawników.
Program będzie trwał od lipca do września br., w trzech miesięcznych turach, które ruszą w odpowiednio: 1 lipca, 1 sierpnia oraz 1 września. Każdy z uczestników otrzyma zaświadczenie o ukończeniu programu, jednak o możliwości zaliczenia udziału w programie na poczet praktyk studenckich decyduje uczelnia.
Szczegółowe informacje nt. programu, zasady aplikowania dostępne są na stronie Wakacyjny program edukacyjny - Ministerstwo Sprawiedliwości - Portal Gov.pl (www.gov.pl)
Serdecznie zapraszamy do przesyłania aplikacji.
W VIVE Textile Recycling od ponad 30 lat w praktyce zmieniamy postrzeganie recyclingu oraz jego ogromnych możliwości. Blisko 2000 osób codziennie z pasją współpracuje, aby wykorzystać przetwarzane tekstylia w 100% i nadać im drugie życie, często w bardzo kreatywny sposób. Stawiamy przy tym na określone wartości – na innowacyjność, która pozwala nam w realny, odpowiedzialny sposób wpływać na ekologię oraz uczciwość, nasz drogowskaz efektywnej i przede wszystkim przyjemnej, satysfakcjonującej pracy.
Poszukiwany:
Praktykant / Stażysta
(bezpłatny)
Dział Personalny
HR
Miejsce pracy: Kielce, ul. Olszewskiego 6
Będziesz odpowiedzialna/-y za:
Wsparcie w procesie realizacji planów zatrudnienia pracowników w VIVE Group,
Wsparcie w prowadzeniu rekrutacji i selekcji kandydatów oraz administrowanie bazą kandydatów VIVE Group,
Wsparcie w procesie onboardingowym nowych Pracowników z uwzględnieniem wdrożenia kultury organizacyjnej opartej o wartości,
Wsparcie w organizowaniu szkoleń i programów rozwoju kompetencji pracowników oraz kadry zarządzającej,
Współudział w planowaniu, wdrażaniu i realizowaniu programów pracowniczych, socjalnych, rozwojowych i motywacyjnych oraz pakietu Benefitów dla pracowników VIVE Group,
Współpraca z Działami VIVE Group w celu zapewnienia realizacji procesu zatrudnienia, komunikacji oraz standardów w obszarze Employer Brandingu,
Współpracowanie z firmami zewnętrznymi (Agencje Pracy Tymczasowej, outsourcing pracowniczy) w zakresie zatrudniania pracowników zagranicznych i polskich,
Wsparcie w dokonywaniu oceny kompetencji pracowników oraz rekomendowanie ścieżek awansów wewnętrznych- zgodnie z przyjętą polityką firmy,
Przygotowywanie bieżących raportów, struktur i prezentacji na potrzeby VIVE Group,
Wdrażanie nowoczesnych narzędzi pracy w obszarze HR pozwalające optymalizować procesy,
Udział w projektach i działaniach z obszaru miękkiego HR realizowanych z ramienia Działu Personalnego,
Wsparcie w procesach rekrutacji wewnętrznych oraz budowanie ścieżek rozwoju pracowników VG,
Udział w wydarzeniach medialnych promujących Pracodawcę na rynku pracy (Targi Pracy, Radiowa Giełda Pracy, itp.).
Nasze oczekiwania:
Jesteś osobą pełnoletnią,
Posiadasz wykształcenie wyższe lub właśnie je uzupełniasz (np. ZZL, Administracja, Psychologia),
Posiadasz znajomość języka angielskiego umożliwiającą komunikację,
Poruszasz się w pakiecie MS Office (głównie Excel),
Jesteś osobą analityczną i potrafiącą wyciągać wnioski wraz z rekomendacją nowych działań,
Pasjonujesz się tematyką z obszaru HR,
Wyróżnia Cię znajomość zasad, trendów i najlepszych praktyk obszarze miękkiego HR,
Wiesz co to Employer Branding,
Jesteś osobą otwartą, kreatywną, dobrze zorganizowaną,
Potrafisz budować relacje, dzielisz się pomysłami – uważasz, że najlepsze projekty to te realizowane w zwinnym zespole,
Dodatkowym atutem będzie znajomość przepisów prawa pracy.
Co Ci zaoferujemy w ramach praktyk / stażu ?
Rozwój i zdobycie doświadczenia w firmie odpowiedzialnej społecznie i dbającej
o ekologię,
Ciekawe i odpowiedzialne zadania w zgranym zespole, gdzie panuje atmosfera wzajemnego szacunku,
Kulturę Organizacyjną zorientowaną na system wartości zbudowany przez naszych Pracowników,
Niezbędne narzędzia do pracy: laptop, telefon (również do celów prywatnych),
Przyjazną atmosferę w środowisku organizacji,
Dostęp do kuchni zaopatrzonej między innymi w aromatyczną kawę i pyszną herbatę,
Indywidualny program onboardingu, który pozwoli Ci lepiej poznać naszą kulturę organizacyjną,
Miejsce na Twoje pomysły, swobodę działania w obszarze projektów, które prowadzisz,
Informację zwrotną na bieżąco oraz jasno stawiane oczekiwania.
Widzisz siebie tutaj? Świetnie – aplikuj!
- *Odpowiadamy na wybrane aplikacje.
Pamiętaj, aby do CV dołączyć poniższy zapis:
Zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a) Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1) wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych podanych w dokumentach/ aplikacji złożonych w związku z ubieganiem się przez mnie o zatrudnienie w VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przez wskazaną Spółkę dla potrzeb aktualnej oraz przyszłych rekrutacji.
Obowiązek Informacyjny RODO:
W wykonaniu obowiązku przewidzianego art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. zwanego ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych (Dziennik Urzędowy UE L 119/1), VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. niniejszym informuje, iż:
Administratorem Pani/Pana danych osobowych podanych przez Panią/Pana w związku z ubieganiem się przez Panią/ Pana o zatrudnienie jest VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie ul. Łopuszańskiej 22, zarejestrowana w Sądzie Rejonowym w Warszawie pod numerem KRS 0000089969, NIP: 657 008 10 33, Regon: 290508529 – jako przeprowadzający rekrutację.
Z Inspektorem Ochrony Danych w VIVE Textile Recycling Sp. z o.o. można kontaktować się pod adresem email ochrona.danych(małpa)vive.com.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są w celu związanym z przeprowadzeniem aktualnej jak i przyszłych rekrutacji na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) b) i f) ogólnego rozporządzenia o ochronie danych oraz przepisów kodeksu pracy, tj. w zakresie w jakim jest to niezbędne dla potrzeb aktualnej rekrutacji.
Pani/Pana dane osobowe mogą być przekazywane innym podmiotom Grupy VIVE, na podstawie umowy o powierzeniu przetwarzania danych osobowych bądź z uwagi na uzasadniony interes w przekazaniu danych w ramach grupy przedsiębiorstw do wewnętrznych celów administracyjnych.
Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez cały okres trwania rekrutacji i zostaną usunięte w ciągu 30 dni od jej zakończenia.
Ma Pani/Pan prawo do żądania od administratora danych osobowych dostępu do danych dotyczących Pani/Pana, do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, jak również prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych osobowych przetwarzanych na podstawie Pani/Pana zgody, cofnięcie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania danych osobowych przed jej cofnięciem.
Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych Osobowych, w przypadku stwierdzenia, że Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są przez administratora niezgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych.
Podanie przez Pani/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne do przeprowadzenia procesu rekrutacyjnego. W przypadku niepodania przez Panią/Pana danych lub zażądania usunięcia danych osobowych przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego stanie się niemożliwe.
Pani/Pana dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych.
Stażysta ds. Influencer Marketingu NativeHash to agencja influencerów, a dokładniej innowacyjny start-up, który ma w genach nowoczesne rozwiązania AI i wykorzystuje je w kampaniach influencermarketingowych. Wraz z rozwojem firmy powiększamy nasz zespół i poszukujemy
Stażysty/Stażystki ds. Influencer Marketingu.
W social mediach czujesz się jak ryba w wodzie, a rynek influencerów znasz od podszewki? Masz głowę pełną pomysłów, a kreatywność to Twoje drugie imię?
Chcesz dołączyć do wyjątkowego zespołu i pracować z młodą, pełną energii ekipą?
To znakomicie. Ta oferta jest właśnie dla Ciebie!
Miejsce pracy:
Jasionka Podkarpacki Park Naukowo-Technologiczny "Aeropolis" lub praca zdalna (home office)
Wymagania:
● student/-ka lub absolwent/-ka kierunku: marketing, dziennikarstwo, PR,
reklama, social media lub pokrewne,
● znajomość rynku influencerów, bieżących trendów oraz mediów społecznościowych,
● bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, YouTube, Tiktok),
● znajomość pakietu MS Office, MS Excel,
● dobra znajomość Canvy
● silne nastawienie na realizację celów i ciągłe poszukiwanie nowych rozwiązań,
● niezwykłe pokłady kreatywności i nieszablonowego myślenia,
● bardzo dobra organizacja pracy,
● komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
● entuzjazm i pozytywne nastawienie.
Obowiązki:
● wsparcie specjalistów w koordynowaniu kampanii z udziałem influencerów,
● aktywne pozyskiwanie marek i nawiązywanie współpracy komercyjnej,
● badanie i analiza rynku w celu identyfikacji potencjalnych partnerów,
● opracowywanie strategii pozyskiwania marek, uwzględniającej unikalne potrzeby i cele klientów,
● wsparcie w aktywnym budowaniu relacji biznesowych z aktualnymi
partnerami oraz rozpoznawanie nowych możliwości współpracy.
● współtworzenie i pomoc we wdrażaniu strategii dla efektywnej komunikacji agencji influencer marketingowej,
● współpraca z resztą teamu, specjalistami ds. social media i influencer marketingu.
Oferujemy:
● 3-miesięczne bezpłatne lub płatne praktyki/staż w ramach studiów,
● praca w nowoczesnym biurze zlokalizowanym w Podkarpackim Parku Naukowo-Technologicznym „Aeropolis” w Jasionce lub zdalnie,
● wsparcie oraz dostęp do platformy kursowej,
● elastyczny czas pracy, brak korporacyjnych struktur i procedur,
● ciekawą i pełną wyzwań pracę przy fascynujących projektach dla znanych marek,
● pracę w młodym i dynamicznym zespole,
● inspirującą i przyjazną atmosferę wśród pasjonatów i pozytywnych ludzi,
● ścieżkę atrakcyjnych szkoleń i udział w konferencji branżowych,
● szansę na zdobycie cennego doświadczenia, umożliwiającą podnoszenie kompetencji,
● dalszą współpracę i stałe zatrudnienie dla najlepszych.
Jesteś zainteresowany/-a? To świetnie!
Prześlij swoje CV wraz ze zdjęciem oraz list motywacyjny na adres
hello@nativehash.io, wpisując w tytule e-maila „Stażysta ds. Influencer Marketingu”.
Prosimy o załączenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie zUstawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz.U. 2016 r. poz. 922).
Administratorem danych jest NativeHash Sp. z o.o. - agencja influencerów znajdująca się pod adresem: Jasionka 954 E, 36-002 Jasionka. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Masz prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
ofertę, silną pozycję, wiarygodność i uznanie na rynku.Jako Partner wiodących Banków w Polsce
realizujemy projekt współpracy poprzez tworzenie i prowadzenie Placówek Bankowych.
Dołącz do naszego silnego, otwartego na zmiany, kreatywnego zespołu, który jest podstawą
naszych sukcesów, jako:
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
Miejsce pracy: Kielce
Nie wyobrażasz sobie życia bez telefonu? Rozmowy telefoniczne są dla Ciebie przyjemnością?
Czas zacząć na tym zarabiać!Szukamy kogoś takiego jak Ty, jeśli...
- pragniesz rozwijać się zawodowo i zdobyć doświadczenie w bankowości,
- chcesz aby wysokość Twojego wynagrodzenia zależała od Ciebie,
- nie boisz się wyzwań,
- lubisz rozmowę przez telefon, masz swobodę wypowiedzi i posługujesz się poprawną polszczyzną,
- mile widziane doświadczenie w pracy w callcenter/sprzedaży, ale jeśli go nie masz wszystkiego
nauczymy Cię na szkoleniu wdrożeniowym.
Mamy dla Ciebie pracę, która polega na telefonicznej sprzedaży produktów bankowych dla klientów
indywidualnych i biznesowych. Poza inicjowaniem i prowadzeniem rozmów z Klientami, docelowo będziesz
odpowiadać za procesowanie dokumentów związanych z umowami kredytowymi.
Co oferujemy?
- dogodną formę zatrudnienia na umowę zlecenia lub na umowę o pracę
- elastyczne godziny pracy już od kilku godzin dziennie, bez obowiązku stawiania się w biurze
każdego dnia,
- możliwość dalszego rozwoju w organizacji, aż 4 szczeble awansu w ramach Zespołu,
- atrakcyjny system premiowy,
- wszelkie potrzebne narzędzia służbowe,
- wsparcie wykwalifikowanej kadry menedżerskiej,
- pracę w przyjaznych i komfortowych warunkach, konkursy, wyjazdy firmowe,
-możliwość zdrowej rywalizacji.
Zainteresowany?Wyślij nam swoje CV
rekrutacja@nord-capital.pl
Do zobaczenia w naszym Zespole...
więcej na: www.nord-capital.pl